- W roku szkolnym 2025/2026 do Szkoły zostaną przyjęte dzieci urodzone w roku 2018 oraz 2019.
- Planowane jest utworzenie trzech klas pierwszych i klasy „0”.
- Zajęcia w jednej z klas 1 prowadzone będą z wykorzystaniem elementów metody Marii Montessori.
- Pierwszeństwo w przyjęciu do Szkoły mają rodzeństwa naszych uczniów, dzieci pracowników oraz dzieci rekomendowane przez Przymierze Rodzin. Zarząd Stowarzyszenia PR dysponuje 6 miejscami w tworzonych klasach.
- Za rekrutację odpowiada Zespół do spraw rekrutacji, w skład którego wchodzą:
- przedstawiciel organu prowadzącego Szkołę,
- dyrektor i wicedyrektor Szkoły,
- wychowawcy klas,
- pedagog i psycholog szkolny.
- Wicedyrektor Szkoły jest przewodniczącym tego Zespołu.
- Listę dzieci przyjętych do Szkoły oraz listę rezerwową ustala Zespół ds. rekrutacji.
- Procedura rekrutacyjna ma 3 etapy:
- wypełnienie ankiety przygotowanej przez Zespół ds. rekrutacji bezpośrednio po spotkaniach informacyjnych,
- rozmowa rodziców z przedstawicielami PR, Dyrektorem i przedstawicielami Zespołu (na spotkaniu obecne jest również dziecko),
- gry i zabawy wczesnoszkolne, w których biorą udział dzieci.
- Procedura rekrutacyjna rozpocznie się spotkaniem wszystkich Rodziców zainteresowanych naszą Szkołą. Zebrania informacyjne odbędą się w dwóch terminach: 30 listopada 2024 r. i 25 stycznia 2025 r. w szkole przy ul. Nocznickiego 7. Po spotkaniu zainteresowani Rodzice zostaną poproszeni o wypełnienie ankiety oraz zapisanie się na indywidualną rozmowę.
- W dniach 17-28 lutego 2025 r. odbędą się rozmowy z Rodzicami ubiegającymi się o przyjęcie dziecka do Szkoły. Prosimy o przybycie na rozmowę obojga Rodziców wraz z dzieckiem oraz przyniesienie opinii gotowości szkolnej (z przedszkola lub poradni psychologiczno-pedagogicznej). Z rozmowy zwolnieni są Rodzice, których dzieci uczęszczają już do naszej Szkoły; rodzeństwa naszych uczniów uczestniczą tylko w grach i zabawach wczesnoszkolnych.
- Gry i zabawy odbędą się w szkole w soboty 22 lutego i 1 marca 2025r. Dzieci będą podzielone na ok. 10-osobowe grupy. Podczas zabaw nasi nauczyciele będą oceniać gotowość szkolną dziecka.
- Lista dzieci przyjętych i lista rezerwowa zostaną ogłoszone 14 marca 2025 r. Zainteresowani Rodzice proszeni są o kontakt osobisty lub telefoniczny z sekretariatem Szkoły.
- Do 28 marca 2025 r. Rodzice dzieci przyjętych powinni wpłacić na konto Szkoły wpisowe w wysokości 1200 PLN. Niewpłacenie wpisowego będzie traktowane jako rezygnacja z miejsca. Na zwolnione miejsca będą przyjmowane dzieci z listy rezerwowej.
- Ostateczne listy dzieci przyjętych do Szkoły wraz z podziałem na klasy zostaną ogłoszone 11 kwietnia 2025 r.
- Ostateczną decyzję w sprawie przydziału dzieci do klas podejmuje Zespół ds. rekrutacji.
- W dniach 23 i 24 maja 2025 r. odbędą się spotkania integracyjne z wychowawcami klas.
- W dniu (termin wkrótce) odbędzie się spotkanie rodziców przyjętych dzieci z członkami zarządu Przymierza Rodzin.
Piotr Garal
dyrektor szkoły